2021/2 KPSS HAKKINDA DUYURU
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 06.01.2022 tarihinde açıklanan KPSS-2021/2 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçlarına göre Vakıflar Genel Müdürlüğüne ataması planlanan adaylar tespit edilmiştir.
Adayların atamalarının yapılabilmesi için aşağıda yazılı atamaya esas belgelerin temin edilerek, 21.01.2022 Cuma günü mesai bitimine kadar Vakıflar Genel Müdürlüğüne (Milli Müdafaa Cad. No:20 Kızılay/ANKARA) elden veya posta yolu ile teslim edilmesi gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER:
1- Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak Sağlık Kurulu Raporu. (Duyuru tarihinden itibaren yeni alınan )
2- Öğrenim belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti. (Belgenin aslının getirilmesi halinde fotokopisi Kurumumuzca onaylanabilecektir.)
3- Avukatlık ruhsatnamesinin aslı veya noter tasdikli sureti. (Belgenin aslının getirilmesi halinde fotokopisi Kurumumuzca onaylanabilecektir.)
4- Adli sicil belgesi (Duyuru tarihinden itibaren yeni alınan, E-Devlet’ten alınabilir.)
5- Askerlik durum belgesi.
6- 8 adet vesikalık fotoğraf. (Son 6 aylık)
7- Nüfus Cüzdanı fotokopisi.
8- KPSS Sonuç çıktısı.
9- Başvuru Dilekçesi (İmzalı) için tıklayınız...
Not:
1- Posta ile gönderilen evraklardan doğacak aksaklıklardan Kurumumuz sorumlu olmayacaktır.
2- Evraklarını eksik dolduran veya evrakların arasında eksik evrak bulunan adayların başvuruları ile ilgili sorumluluk tamamen adayların kendilerine ait olacaktır.